2005/12/23

تمرینات کیگل

سوالی که اکثر مردم های دنیا به دنبال جواب آن هستند اینست که چگونه می توان انزال خود را سریعا به تعویق انداخت . جواب این سوال ساده است _ بسیار خوب آنقدر ها هم ساده نیست, اما راهی وجود دارد که خیلی از شما ها می توانید به خودتان کمک کنید. به تنها چیزی که نیاز دارید کمی تمرین است که می توانید در حین کار یا تماشای تلویزیون هم آن را انجام دهید.
آیا می دانید ماهیچیه پی سی کدام است؟
هم زنان وهم مردان دارای ماهیچیه پی سی در بدن خود هستند که برای سلامت لگن خاصره ضروری است .اما باور کنید این تمام کاری نیست که این ماهیچه انجام می دهد.شما ناچارید این ماهیچه را در بهترین حالت حفظ کنیدتا راندمان سکسی شما افزایش یابد.
دفعه بعد که در دستشویی مشغول ادرار کردن هستید, سعی کنید جریان ادرار را متوقف کنید می توانید؟ اگر نه لازم است هرچه زودتر شروع به تمرین کنید.
تست دیگر وقتی تحریک شدید و راست کردید آیا می توانید ماهیچه پی سی را جمع کنید وکاری کنید که آلت شما در واقع بجهد؟ اگر نه من فکر می کنم موضوع این دفعه خیلی به درد شما بخورد
این ماهیچه ها چه کارهاییی می توانند انجام دهند
تمرین دادن این ماهیچه به صورت داعم ومنظم مدت زمان معاشقه شما را افزایش می دهد و اذت شما را افزایش می دهد. بهضی ها می گویند مردانی که ماهیچه های پی سی سالمی دارند می توانند یک حوله روی آلت راست شده شان قرار دهند و آنرا بالا و پایین ببرند .شما نیز می توانید از یک دسمال دستی را یه دستمال گردن استفاده کنید هر چهقدر بیشتر کار کنید عضله شما بهتر عمل کرده و مستحکم تر میشود . ما هیچه پی سی می تواند به شما کمک کند تا راست کردن و ارگاسم خود را بهتر کنترل کنید اما مثل هر کار دیگری احتیاج به نظم و ترتیب دارد
تعیین محل ماهیچه
همانطور که گفته شد توقف جریان ادرار در بین راه می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه موقع از ماهیچه پی سی تان استفاده کرده اید. سعی کنید ادرار خود را تا سه بار متوقف کنید تا مطمئن شوید که متوچه مکان این ماهیچه شده اید
علاوه بر این اگرچه این روش عملی به نظر نمی رسد اگر یک انگشت خود را در مقعدتان فروع کنید و سعی کنید ماهیچه پی سی تان را منقبض کنید به دین تر تیب شما متوجه انجام این کار خواهید شد زیرا انگشتتان انقباض مقعدتان را احساس خواهد کرد همیشه سعی کنید که ماهیچه های دیگرتان مثل ران و پشت را آزاد نگه دارید فراموش نکنید که که هرچه پی سی شما قوی تر باشد سکس لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. پس بیایید تمرینات را شروع کنیم
مجموعه های مختلفی ازتمرینات که می توانید انجام دهید وجود دارد . آن دسته را انتخاب کنید که برای شما مناسب تراست بطور منظم انجامش می دهیدبه همسرتان هم بگویید که این کار را انجام دهد زیرا همان مزایایی که برای شما دارد برای او نیز دارد . همیشه بهخاطر داشته باشید که باید بقییه ماهیچه ها آزاد باشند. از حرکات آنی نیز بپرهیزید
تمرین اول
به سرعت ماهیچه پی سی خود را با تنائب ده ثانیهای منقبض و آزاد کنید , یعنی ده ثانیه وقفه در نظر بگیرید. همین عمل را با ئقفه سی ثانیه ای انجام دهید.
برای پنج ثانیه با وقفه های پنج ثانیه ای بین آنها پی سی را منقبض و آزاد کنید .ده بار پشت سر هم
پی سی را برای سی ثانیه سفت و برای سی ثانیه آزاد کنید . سه بار پشت سر هم
دو باره به مرحله اول برگردید و تکرار کنید در طول روز این کار را مرتب انجام دهید
تمرین دوم
پنج بار ماهیچه خود را سفت کنید و سپس ازاد کنید . ده بار این کار را تکرار کنید
ده بار ماهیچه را سریع منقبض و آزاد کنید . سه بار تکرار کنید
ده بار شل و سفت کردن ماهیچه را در فاصله زمانی بلند و کوتاه انجام دهید . سه بار تکرار کنید
ماهیچه تان را سفت کنید و تا جایی که می توانید نگه دارید. سعی کنید زمان خود را به صد ثانیه برسانید
تمرین سوم
ابطور کامل ماهیچه را جمع کنید و سپس آزاد کنید و این کار را بار ها و بارها انجام دهید . بایک دسته سی تاییی شروع کنید و کم کم کم با دسته صد تایی برسانید تا جایی که می توانید ماهیچه راجمع کنید برای بیست ثانیه نگه دارید سپس برای سی ثانیه به آن استراحت بدهید. این کار را پنج بار تکرار کنید.
تمرین چهرم
ابتدا عمل منقبض کرد ماهیچه را برای مدت دو دقیقه درروز شروع کنید و بطور منظم تا بیست دقیقه و حداقل سه بار در روز افزایش دهید . سر انجام باید به رکورد حد اقل دویست بار در هر جلسه دست پیدا کنید
به یاد داشته باشید در هر زمان و در هرکجا می توانید این تمرینات را انجام دهید قطعا هیچ بهانه ای برای کنار گذاشتن این تمرنات ندارید هیچ کس نمی تواند بفهمد که شما ماهیچه هایتان را جمع می کنید.
از آنجایی که این ماهیچه ها سریعا التیام می یابند شما بزودی متوجه می شوید که با آلت سفت شده تری از خواب بر می خیزیدو این احساس سکسی شما را افزایش می دهد
من شخصا پیشنهاد می کنم که در یک روز مشخص برای تمام عمر تمرینات خود را کامل کنیدبه من اعتماد کنید .توانایی سکسی شما و کنترلتان شدیدا بهبود یافته و متوجه خواهید شد که آلتتان محکمتر شده است .علاوه بر این میزان جهش آب منی تان خیلی زیاد می شود. یادتان باشد آثار این تمرینات در سری اول انجام تمرینات بروز نمی کند این نیاز به زمان دارد و مثل هر ماهیچه ای که شروع به تقویت آن می کنید نیلز به تمرین دارد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home